Cine suntem? - RB Communication

Cine,suntem?,marketing, communication

RB Communication
Cine suntem?

Ne întâlnim cu ea zi de zi, mai presus de toate, suntem in exercițiul ei. Există persoane care îl practică într-un mod mai profesional, ceilalți mai puțin, dar fără doar și poate comunicarea este o parte integrantă a vieții noastre. Putem să afirmăm și faptul că reușitele noastre legate de diferite arii profesionale depind în mare parte de felul în care reușim să ne înțelegem cu partenerii noștri. Totodată nu este un lucru de uitat nici importanța unor valori eterne care ne definesc comunicarea.

În cazul în care căutăm noțiunea de comunicare pe internet ne vom întâlni cu o multitudine de descrieri, definiții, postări de blog și alte explicații. Tema este pe larg dezbătută de către profesioniști și laici fiecare având opinia lui, comunicare este una dintre tematicile eterne ale multor cărți de specialitate, expozee. În viața antrenantă de zi cu zi, în spațiul digital lărgit, în circumstanțele folosirii din ce în ce mai mult al mediilor sociale nu este un lucru minor felul în care ne organizăm și ne derulăm comunicația: fie ea comunicarea în spațiul privat sau în comunitatea business.

Ce înseamnă de fapt ”buna” comunicare?

Există o multitudine de definiții în legătură cu răspunsul la a această întrebare. Dacă ne informăm îndeajuns putem avea următoarea imagine generală în legătură cu noțiunea comunicării bune: conform majorității opiniilor eficiența comunicării se traduce prin simplitate, concordanță, corectitudine față de interlocutor, adică este atrăgătoare, pozitivă și care poate fi dezvoltată în perpetuu.

Dar care este situația credibilității? Cum stăm onestitatea comunicării? Sau aceste noțiuni nu mai sunt atrăgătoare, nu mai sunt moderne? În spațiul mediei sociale ne prezentăm în mod autentic, sau doar proiectăm o imagine? Care este situația construirii unei mărci, unei brand in cazul unei antreprenoriat privat? Care sunt modalitățile de comunicare prin care vom construi acest brand? Putem să ne lăsăm purtați de val. Putem să orbim partenerii cu sloganuri bune sau putem încerca efectul comunicării în stilul mediei mainstream prin promovarea ”valorilor” aferente acestuia. Poate va avea rezultate pe termen scurt dar pe termen lung numai autencitatea este cheia succesului.

Fără autenticitate nu există comunicare reală.

Noi la RB Communication credem în faptul că prin prezentarea unei imagini autentice, veridice către societate vom avea un răspuns pozitiv din partea ei. Este credoul nostru să știm să comunicăm cine suntem de fapt. Să avem curajul de a ne afirma valențele reale, intențiile oneste și să comunicăm acestea în mod real, în mod autentic, fie ca persoană juridică sau fizică. În cazul persoanelor juridice partenerul nostru să nu fie doar partener RB Communications numai prin prestările noastre dar și prin sentimente, gânduri pozitive. Aceste deziderate pot fi atinse doar prin comunicare autentică. Pentru atingerea acestui scop avem nevoie de potențialul arătării istoriei noastre, posibilitatea unei auto-prezentări oneste. Toate acestea prezintă garanția unei reacții adecvate în posibilele cazuri de criză.

Conform specialistului Zach LeBeau comunicarea este cea mai splendidă unealtă și armă în această lume. Astfel utilizarea comunicării reprezintă la RB Communications o responsabilitate, o provocare mare.




 


 
btz webdesign
Contact
office@rbcommunication.ro
Facebook.com/rbcommunication
+40 744 580 518
Str. Stadion, Nr. 1, Etaj 1, birou 5, Miercurea Ciuc
Politica cookie Politica de confidențialitate
 
btz webdesign